Regenwurmlager – didžiausia požeminė karinė struktūra

Regenwurmlager – didžiausia požeminė karinė struktūra

Kelionės data:
Registruokis ir kelionės datą sužinok pirmas!
Kelionės kaina:
Kaina asmeniui:

150

Regenwurmlager, pagal vokiečių kariuomenės strateginius planus, turėjo apsaugoti nuo netikėto puolimo iš rytų. Tai buvo svarbiausias Vokietijos atramos taškas įrengtas Lenkijoje, nes šioje vietoje yra trumpiausias kelias nuo senos į Berlyną. Pagal planą gynybiniai įtvirtinimai turėjo būti 110 km ilgio. Fortifikacijos sistema turėjo būti labai tvirta, galinti atsilaikyti netgi prieš branduolinę bombą, todėl jos pagrindas buvo 40 metrų gylyje. Kai kur, po kalnais, gylis siekė netgi 80m. Sistemą sudarė paviršiuje esantys įvairaus dydžio ir paskirties bunkeriai, apginkluoti haubicom, minosvaidžiais ir kulkosvaidžiais. Viską apjungė požeminių tunelių sistema. Tunelių sistemos pagrindas – vienas centrinis tunelis, einantis per visą 110 km ilgio gynybinę liniją, su atsišakojimais į kiekvieną bunkerį. Po žeme taip pat buvo elektrinės, tiekiančios energiją į bunkerius, sandėliai, ligoninės, fabrikas gaminantis lėktuvų dalis. Judėjimui ir transportavimui visoje tunelių sistemoje buvo naudojamas siaurasis geležinkelis. Vagonus traukdavo elektriniai traukiniai. Sistemos centre įrengta geležinkelio stotis. Iš bunkerių į požemius nusileisti buvo galima laiptais arba elektriniais liftais.

Vokietija buvo per žingsnį nuo epinės, didžiausios per visą pasaulio istoriją požeminės karinės struktūros sukūrimo. 1938 metais, Hitlerio nurodymu projektas Regenwurmlager buvo nutrauktas. Priežastis – Hitleris turėjo planų ne gintis nuo Rusijos, o ją pulti, todėl gynybinės struktūros tapo nebeaktualios. Per penkis intensyvių statybų metus spėjo įgyvendinti tik 35% plano. „Tik“ yra labai sąlyginis vertinimas, nes tai yra 35 kilometrai požeminių tunelių, požeminė geležinkelio stotis, sandėliai, ligoninės ir daugybė bunkerių paviršiuje.

Kelionės programa

18:00 (penktadienį) išvažiuojam su mikroautobusu nuo Kauno geležinkelio stoties, pasikeisdami vairuojam/miegam per Lenkiją (vizų nereikės) ir šeštadienį

~8:00 (šeštadienį) būnam prie bunkerio, kuriuo galima saugiai laiptais nusileisti į požemius. Požemiuose būnam 6-7 val. Pasikėlę į žemės paviršių užkandam karinio davinio ir lekiam namo. Pasikeisdami vairuojam/miegam

~16:00 (sekmadienį) val grįžtam į Kauną.

Grafikas gali keistis priklausomai nuo kelių ir gamtinių sąlygų.

Įskaičiuota

  • Pervežimas pirmyn ir tagal.
  • Lietuviškai kalbančio gido paslaugos.

Neįskaičiuota

  • Maistas ir lauktuvės

Svarbi informacija

Reikalingas pasas arba ID kortelė, vairuotojo pažymėjimas.

Važiuoti gali tik pilnamečiai.

Galerija

Sužinok daugiau

Registruokis!

Šiuo metu konkrečios datos nėra.

Todėl registruokis ir apie šios kelionės artimiausią datą sužinok pirmas!

Komentarai

  1. Tomas parašė:

    Teko būti! tik važiavom patys, lindom per nesamoninga tokį įėjimą. Bet žiauriai patiko. nerealiai viskas atrodo, išlindęs dar kurį laiką negali atsigaut nuo to ką matčiau. tikrai verta aplankyti. kitamet varysiu vėl, nes nebaigiau tyrinėti visų fortų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *